ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

گذرزمان

1391/11/17 1:35
638 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه کم کم داری بزرگ وبزرگتر میشی عزیزم این روزا آقا خیلی هوای من والبته تو رو داره ، از اول خیلی خیلی هوامونو داشت آقات خیلی مهربونه

ازهمین الان بهش گفتم اگه بخواد زیاد تحویلت بگیره حسودیم میشه ها

نازگلم اولین تکونی که خوردی جلو تلویزیون داشتم شبکه قرآن نگاه میکردم که حست کردم

چقدراین روزاجای خالی مامانم بیشتراحساس میکنم کاش بود وای چقدر خوشحال میشد

نازنینم کم کم داری سنگین وسنگینترمیشی ومن نمی تونم درست راه برم ،بخوابم ،غذابخورم ،بشینم و....

اما همه اینا قشنگه به داشتن فرشته کوچولویی چون تومی ارزه

راستی بقیه وسایل اتاقت وباآقا رفتیم ازمشهد خریدیم ودوتایی اتاقت وچیدیم

اینم از اتاق دخترنازمون

 

 

سیسمونی

سیسمونی

کارتزیینی روی دیواروقلب های آویز کارآقاومامان دخترکم

سیسمونی

سیسمونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مــآمــآنــے
17 بهمن 91 14:35
سیسمونی کوچولو خیلی قشنگه
منم میخوام رنگ سبز بگیرم


بازم ممنون عزیزم
مامان حدیثه سادات
29 مهر 92 16:07
سلام مبارکه. به وب منم سر بزنید خوشحال میشم. یه سوال اون حلقه هایی که رو دیوار تزیین کردی از چه جنسیه؟
خودتون درست کردید؟


ممنونم عزیزم
چشم حتما
آره خوشگلم خودم درست کردم با آکاستیف