ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عاشقانه

1393/8/5 23:11
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم . . .

گاهی باهم بازی زیبایت قهرکن ، وزیادبه گریه اواهمیت نده

عادت کن ، بیاموز . .

برگ های گلدانت رازیادلمس نکن،توخزان راتجربه نکرده ای

کمی بترس !

بلندیهاراتجربه کن و پایین آمدن باسرسره راتجربه کن

وازهمه مهمترالاکلنگ را ،

چون زندگی تورابرای بالا وپایین خودسریع بزرگ میکند . . .

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان زهره
14 آبان 93 21:37
سلام بعد از اینکه آدرس وبلاگم رو عوض کردم شما رو هم گم کرده بودم تا اتفاقی امروز دوباره پیداتون کردم و همه مطالبتون رو خوندم خیلی قشنگ بود . خوش به حال ثمین جون چه مامان باحالی داری .
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خوبید ممنونم که بهمون سر زدید الان میام پیشتون
مامان یاسمین زهرا
15 آبان 93 15:03
عزیزممممممممم
سوگند
17 آبان 93 11:15
خدایا همه از تو میخواهند "بدهی"... اما من از تو میخواهم "بگیری" خستگی, دلتنگی,و غصه ها را از لحظه لحظه روزگار همه انهایی که دوستشان دارم*امین*
آویسا
2 آذر 93 10:57
عااااااااااااااالی بود عزیزم