ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

ولادت امام رضا (ع)

1393/6/16 20:27
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مهربونم امروز ولادت امام هشتم هست که برابرمیشه با سالگرد عقد مامان وآقا البته به قمری برا ما مصادف میشد با 85/9/9 چقدر لحظات زیبایی بود هنوز میتونم کاملا حس کنم که چقدر اون روز برای من وآقا شیرین وبیاد موندنی بود  اون روز بعد از 5سال انتظار بهمون از طرف خدا هدیه داده شد

خدایا شکرت

میلاد امام رضا (ع) به همه دوستان وعزیزانمون مبارک

 

پسندها (4)

نظرات (8)

اعظم
17 شهریور 93 13:51
مبارک باشه این روز
یاسمین
23 شهریور 93 19:04
سلام عزیزم خوبی؟؟ وبت عالیه یه خواهش دختر خالم رفته سفر اومدش میخوام کلی نظر براش اومده یاشه میشه بیای وبم حداقل 2 تا نظر بدی لدفن
مامان ثمین سادات
پاسخ
وای ببخشید دیر نظرتون رو دیدم
حمید
26 شهریور 93 9:21
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم آبجی گلم آرزوی سلامتی و سعادت برای شما و خانواده گلتون از خداوند دارم آبجی مهربونم روزهای زندگیت همیشه سبز و بهاری باشه از طرفم ثمین جون را ببوسی آبجی گلم خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم ................................................ ﺧﺪﺍ ﮔﺮ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﺯ ﺭﻭﻱ ﻛﺎﺭ ﺍﺩﻣﻬﺎ !!! ﭼﻪ ﺷﺎﺩﻳﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮﻫﻢ ... ﭼﻪ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﺳﻮﺍ ... ﻳﻜﻲ ﺧﻨﺪﺩ ﺯ ﺍﺑﺎﺩﻱ ... ﻳﻜﻲ ﮔﺮﻳﺪ ﺯ ﺑﺮﺑﺎﺩﻱ ... ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﺷﺎﺩﻱ ... ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻛﻨﺪ ﻏﻮﻏﺎ ... ﭼﻪ ﻛﺎﺫﺏ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺻﺎﺩﻕ ... ﭼﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺫﺏ ... ﭼﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻓﺎﺳﻖ ... ﭼﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺑﺪ ... ﭼﻪ ﺯﺷﺘﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﻧﮕﻴﻦ ... ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﺮﻳﻦ ... ﭼﻪ ﺑﺎﻻﻫﺎ ﺭﻭﺩﭘﺎﻳﻴﻦ ... ﭼﻪ ﺍﺳﻔﻠﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﻠﻴﺎ ... ﻋﺠﺐ ﺻﺒﺮﻱ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ .......................................................... آدم ها می آیند… �� دردها را می خوانند… ^︵^ اگر خوششان آمد لایک میکنند…✓★ ☜ اگر بیشتر دوست داشتن کپی میکنند… ☞ اگر برای نویسنده اش ارزش قائل شوند کامنت میگذارند…✍✉ ✘ اما هیچ کدام نمیتوانند دردی را که در مطلب هست را حس کنند...
مامانی کسرا
26 شهریور 93 14:53
مبارکه خانم خانما انشالله سالهای سال خوب و خوش خرم کنار هم زندگی آرومی داشته باشید میلاد امام رضا (ع)رو هم تبریک میگم گلم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام سودابه جونم دلم برات لک زده الان میام پیشت
مامان حدیثه سادات
27 شهریور 93 16:07
سلام مینا جون سالگرد ازدواجت مبارک عزیزم.
حمید
3 مهر 93 10:47
سلام آبجی مینا گل و مهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف و محبتت آبجی مهربونم آبجی گلم آخر هفته خوبی برای شما و خانواده گلت آرزومندم آبجی مهربونم برای شما و خانواده گلت بهترینها را آرزومندم روز خوش خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم .......................................................... دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند ...................................................... خدا در مکان های دو از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد ... همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم شما همیشه بما لطف دارید
مامان زری ترانه
10 مهر 93 11:29
کجایی مینا جان ؟ خودت و بچه هات خوبین؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از احوال پرسهات خوبی ممنونم ما خوبیم عزیزم ببوس ترانه جونم رو
بانو
14 مهر 93 17:27
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو