ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

روزت مبارک دخترم

1393/6/6 13:27
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

دخترداشتن قشنگه

دختر داشتن یعنی رنگ زندگیت صورتی و بنفش

دخترداشتن یعنی کمدی پرازلباسهای خوشرنگ

دخترداشتن یعنی اتاقی پرازعروسکهای ریزودرشت

دخترداشتن یعنی پچ پچ های شبانه مادرودختری کناریک تخت صورتی

دخترداشتن یعنی یک کشو پر ازگل سرهای رنگی رنگی

دخترداشتن یعنی لاکهای رنگ ووارنگ

خنده های ازته دل - موهای بلند -دامن های زیبا و.......

دخترداشتن یعنی عشق

پسندها (5)

نظرات (10)

اعظم
6 شهریور 93 14:40
مبارکه عزیزمممممممممممممممم
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان امیرعلی
6 شهریور 93 18:03
سلام عزیزم روزت مبارک ....ایشالا همیشه دلت شاد وتنت سلامت باشه کنار مامانی وبابایی جونت..... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم عزیزم مرسی از مهربونی ودعای خوبتگلم
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 11:54
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
آویسا
7 شهریور 93 16:48
جیگرشووووووووو.روزت مبارک ثمین گلی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم
سارا مامان آرام
8 شهریور 93 8:00
ثمین خانم خوشگل روزت مبارک چقد خواستنی هستی عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم خاله جونم متشکرم
مامی کیانا
8 شهریور 93 11:46
اي جون تو اين عكس خوردني شده روزت مبارك ثمين جون با آرزوي بهترينها
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی خاله مهربون متشکرم عزیزم
رومینا
10 شهریور 93 0:52
مامان ثمین جون اول از همه بهت تبریک میگم دوباره به روزهای مادریت سلام دادی. ادرس وبلاگت رو گم کرده بودم خیلی خوشحالم که ثمین جون صاحب خواهر یا برادر میشه . منم دوست دارم باردار بشم ولی یه ترسی تو وجودم هست نمیدونم چی کنم رادوین هم 2 سال 4 ماهه هست .
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم عزیزم انشاله هرچی صلاحتون هست اتفاق بیافته وهمیشه شاد وسلامت باشید
مامانی کسرا
12 شهریور 93 10:41
ببخشيد ما دختر نداريم هواسمون به اين تاريخ قشنگ نبود دختر عزيز و زيبا روزت مبارك هميشه سالم و شاد باشي
مامان ثمین سادات
پاسخ
فدای مهربونیت سودابه نازنینم شما شاه پسر گلی چون کسرای نازنین داری همچنین براشما
مامان حديث
13 شهریور 93 16:32
سلام كمك ! كمك! گربه ميخاد بخوردم!!!!!!!!!!!!!!!
خاله ایتا
28 شهریور 93 19:45
نمیدونم چطور دارم تحمل میکنم این دلتنگیارو چطور دووم اووردم تا الان ندیدنت رو دلم واست تنگ شده مینا دلم واسه ابوذر تنگ شده مینا دلم واسه ثمین لک زده مینا کاش الان ÷یشت بودم
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم خواهر گلم خیلی دلم برات تنگ شده جات واقعا خالیه ونمیشه با هیچ چیزی جبرانش کنم من تنهای تنها شذم اینجا کاش بودی کنارم