ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

مامانم

1393/5/15 1:02
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتا اونقدر دلت برا یکی تنگ میشه که فقط دوست داری کنارت باشه برا یه لحظه تنها یه لحظه کوتاه

مامان امشب با تمام وجودحست کردم اشک ریختم ویه آه از ته دلم کنده شد

امشب با تمام وجود حس کردم بدون تو تنهام خیلی تنهام هیچ کس هیچکس نمیتونه جای خالیتو پر کنه هیچکس نمیتونه درکم کنه

مامان آه مامان کجایی

خداااااااااااااااااااااااااااا خدااااااااااااااااااااااااااا ناشکری نمیکنم میفهمم که چرا نباید میبود میفهمم که این حکمتت بود اما حال خودمو نمیفهمم جواب دلمونمیدونم

خدا چی بهش بگم هر کاری میکنم آروم نمیشم دلم بد جوری گرفته میدونم تو این شرایطی که دارم حالا که یه نبض دیگه داره توی وجودم میتپه نباید اشک بریزم وغصه بخورم اما امشب دیگه نتونستم نتونستم

حسرت به دلم مونده حسرت اینکه یه بار از ته دلم بغلش کنم بوسش کنم دیگه نیست ..................

آی آی آی توروخدا قدر مادراتونو بدونید توروخدا

 

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان בرسا
15 مرداد 93 11:20
عزیزم انشاالله زنده باشی حالا حالا ها زندگی کنی و مادری کنی برای دو تا فرشته کوچولوت یکی توی آغوشت و یکی توی وجودت دلتنگی هاتو با این فرشته ها تقسیم کن وقتی دلتنگ آغوش گرم مادری ..... ببوس و ببو دخترک خوشگلتو وقتی دوست داری دستای مهربون و صورت مهربونش رو غرق بوسه کنی با تموم وجودت ببوس صورت و دستای کوچولوی دخترکتو ....... وباهاش حرف بزن انقدر که پر بشی از حس خوبیها ....... انشاالله همیشه شاد باشی .... و سلامت دوست من ببوس گل دختری رو و سلام اون کوچولو هم برسون
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمدوست خوبم از نظر زیبا ودلنشینت کهباعث آرامشم شد مرسیییییییییییییییییی زیبا وعالییییییییییییییییییییییییی بود مرسی مرسی مرسی
مامان امیرعلی گلی
15 مرداد 93 17:28
درکت میکنم عزیزمممممممم
مامانی کسرا
16 مرداد 93 15:19
خیلی خیلی ناراحت میشم میبینم بی قراری و زمانیکه میبینم کاری از دستم بر نمیاد بیشتر ناراحت میشم انشالله خداوند هر جور که میدونه دلتُ آروم کنه عزیزم،با یه خبر خیلی خوب، با یه اتفاق غیر منتظره!نمیدونم هر جور که خودش صلاح میدونه مینا جان حس نبض یه کودک در عمق وجود آدم یکی از بهترین تجربه هایی که انشالله خداوند نصیب هر زنی که دوس داری بکنه! دعا کن مینا جان واسه مریضا دعا کن، واسه زنایی که دوس دارن مادر شن! واسه مادرایی که چشم به راه بچه هاشون هستن و... دعا قلب آدمُ آروم میکنه با این حالی که داری واسه کسرای منم دعا کن به خدا میسپارمت که انشالله خداوند حافظ هر چهارتاتون باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
فدات بشم سوابه جونم همیشه با خوندن نظرات قشنگت بهم آرامش میدی وبهمدلگرمی میدی مرسی که هستی ممنونمگلم چشششششششم حتما دعا میکنم التماس دعا
مامان ضحــــا
17 مرداد 93 12:20
مينا جون نبايد زياد ناراحت باشي ،درسته خيلي سخته ولي بايد بدوني خدا انقدر دوست داره كه يه دختر بامحبت و مهربوني مثل ثمين بهت داده و تازه دومي هم تو راهه كه ديگه احساس تنهايي نكني. مواظب همديگه باشين
مامان ثمین سادات
پاسخ
درسته حق با توست اما گاهی اوقات نمیشه آره خداروشکررررررررررررررررررررررررررررر
مامان گلاب
17 مرداد 93 14:57
دوست عزیزم که حتی اسمتو نمی دونم از ته ته دلم بهت تبریک میگم و یه جورایی بهت حسودیم شد وقتی فهمیدم بازم داری مادر میشی از روزی که یادم میاد وقتی میشنیدم یه خانم بارادره کله قند توی دلم آب میشد ولی از وقتی خودم مامان شدم همیشه دلم میخواسته یه جوری ناخواسته باردار بشم آخه به نظرم مادری هنوز بچه اش کوچولوه و باز باردار میشه خدا خیلی دوسش داره یا یه جورایی خاص میشه انشالله که با وجود ثمین نازم باراداریت راحت باشه و دو تاشون مثه ماه تربیت کنی عزیزم میدونم چقده سخته که این مرحله رو بدون حضور مادرت بگذرونی واسه اینکه مامان خودم هم با وجود بی مادری ما رو بزرگ کرد و از لحظه لحظه اش واسمون تعریف کرده خانومی خدا یه قدرت خاص بهت میده خدا شوهرت و فرشته های کوچولوت رو واست نگه داره نگران نباش همه چی درست میشه عزیزم توی لحظه لحظه های بارداریت خدا پیشته تو خدا رو داری عزیزم غصه هیچی رو نخور ثمین نازم رو ببوس
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم ازتون عزیزممممممممممممممممم مرسی منم امیدوارم که بتونم بخوبی بگذرونم وبرا ثمینم کم نذارم آره درسته واقعا سخته مرسی از نظر با محبتت خیلی خیلی آرومم کردی ذوست مهربونم
آویسا
18 مرداد 93 10:23
آفرین
مامانی کسرا
18 مرداد 93 17:29
مینای مهربون و دوست داشتنی و زیبا خیلی خیلی از دیدن نظرت خوشحال شدم نبودنت کاملا حس میشد عزیز دلم.خوشحالم که مثل همیشه قوی و محکم داری قدم بر میداری. من خیلی وقتا ازت الگو میگرفتم، از رفتارت با ثمین، از عشق بدون حد و مرزت از صبوریت! مینا من امروز عاااشق کسرام و بخشی از این عشق ُ از تو الهام گرفتم! وقتی میدیدم یواش یواش کنار ثمین صبوری میکنی، آروم آروم باهاش راه میای و بهش یاد میدی... مینا جان من باید از تو تشکر کنم که بودی و به من یاد دادی! آدم گاهی احتیاج به تلنگر داره تا از خواب خرگوشی بیدار شه و تو برای من یه عالمه حرف داشتی ! مینا جان از صمیم قلب دعا میکنم، خداوند به حرمت مادر عزیزت راهُ واست آسون کنه. میدونم و میدونی که دعای مادر محترمت همیشه بدرقه راهت! پس برو و ایمانت به خدا باشه آدمایی مثل تو دنیا رو جای بهتری میکنن برای زندگی کردن پس شک نکن تو میتونی! منم گاهی خسته میشم، گاهی میبرم... مینا جان منم دلم هوای مادر میکنه، هوای خونه پدری! جاییکه دختر خونه باشی نه مادر، بچه باشی نه همسر... اما... باید قوی باشیم ما میتونیم! به خدا میسپارمت و روی ماه ثمین عزیزمُ میبوسم مواظب خودت و نی نی باش
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام سودابه جونم واقعا ممنونم از محبت ونظر لطفی که نسبت بهم اری عزیزم قشنگم تو خودت بهترین مادر وهمسر هستی وهمیشه با نوشتن مطالبت کلی انرژی وموارد قابل تحسین توی ذهنه خواننده هات حک میکنی سودابه جون این از مهربونی ومحبت توست که نسبت بهم داری متشکرم منم خیلی مواقع از تو الگو گرفتم وراه برام آسون شده الانم به خودم میبالم میبالم که دوست عزیزی همچون شما دارم عزیزم کسرای نازمو ببوس تویی که باصبوری ومحبتت داری قدم به قدم وپا بهپای پسرک با انرژیمون پیش میری امیدوارم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشی دوست دارم از دیدن نظرت کلی به خودم بالیدم ممنونم ممنونم ممنونم
آویسا
19 مرداد 93 11:14
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
21 مرداد 93 12:47
وآآآآآآآآآآآآآی چقــدر سختــــــــــ خـدا رحمتــش کنــه روحـش شـــآد
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رفته گان شما روهم بیامرزه
مامان مریم
21 مرداد 93 15:29
مامان زبی و بابا محسن
21 مرداد 93 16:27
salam azize delam khoda mamanet o rahmat kone rasty tabrik migam ninie jadid ghadamesh mesle samine gol mobarak bashe ishalah zire saye pedar o madar bozorg beshan samin jonam ke mashalah mese mah shode khoda negahesh dare barat albate 2tashono
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خدا رفته گان شما روهم بیامرزه مرسی عزیزم چششششششششششششم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید