ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عاشقانه

1393/5/16 1:55
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی از من نشات میگیره

از اولین لحظه ای که دیده برجهان میگشایی کنارت هستم

وجودم رابه تو میبخشم

دستانت را میگیرم تا نرم ونرمک قدم درراههای دشوار زندگی بگذاری

رنگ محبت میزنم به تار وپود زندگیت

طعم عشق رابرایت زنده میکنم

خستگی هایت رابه بوسه ای خریدارم و نگرانی هایت رادرآغوش میگیرم

قصه هایت رامیشنوم تا غصه هایت راپشت لبخندی پنهان کنم

من آنم که بودنت رامعنا میبخشه

من مادر بخشاینده ات

خواهر دلسوزت

همسر عاشق پیشه ات

دختر مهربانت

دوست وهمراهت

من یک زن هستم

عشقم

30ماهگیت مبارک فرشته مهربونم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

حمید
19 مرداد 93 12:22
سلام آبجی مینا گل ومهربونم ظهر بخیر آبجی گلم تولد 30 ماهگی ثمین جون مبارک ایشالا1000 ساله بشه از طرفم ببوسش آبجی گلمممنون از لطف ومحبتت آبجی خوبم روزهای زندگیت همیشه سبز و بهاری باشه آبجی گل ومهربونم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم مانا و برقرار باشی ایام به کام ............................... یادمان باشد که ... لحظه‌هاست که آدمی را هیچ و پوچ می‌کند لحظه‌هاست که انسان را فرسوده و خسته از زندگانی می‌کند لحظه‌هاست که عمر ما را به پایان می‌رسانند. و لحظه‌هاست که انسان را فریب می‌دهند بیایید از پس لحظه‌ها بگریزیم به امید لحظه بعدی زندگی نکنیم این ‌گونه بیندیشیم که انگار لحظه بعدی راه ما نیست و از همین لحظه لذت ببریم ، نه به امید لحظه بعدی ... ......................................................... آرزو میکنم تو جیب لباست پول پیدا کنی... آرزو میکنم یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشی و هیچ اسمی ازش نمی دونی رو یهو یه جایی پیدا کنی... آرزو میکنم وقتی دارن ازت تعریف میکنن تو اتفاقی رد بشی و بشنوی... آرزو میکنماونقدر بخندی،بخندی که از چشات اشک بیاد... آرزو میکنم یه بویی که باهاش خیلی خاطره خوب داری یه جا به مشامت بخوره... آرزو میکنم وقتی حواست نیس ببینی که یکی که دوست داره داره خیلی عمیق وبا حس مثبت و لبخندرضایت نیگات میکنه... آرزو میکنم یه چیزی که کوچیکه ولی فک نمی کردی حالا حالا ها داشته باشیش یا اتفاق بیوفته رو بدست بیاری این آرزو ها کوچیکن ولی خیلی لذت بخشن.
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلامممنونم از محبت شما نظر لطفتونه چششششششششششششششم شما همهمینطور متشکرم
اعظم
19 مرداد 93 22:31
سلام عزیزم من قبلا رمز و دادم به همه دوستانم و امیدوارم شما از قلم نیافتاده باشی که حسابی شرمنده تم 35582 فدات مواظبه خودت باش عزیزم
اعظم
19 مرداد 93 22:31
30 ماهگیت مبارک باشه عزیزه دله خاله
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمخاله جونم
اعظم
19 مرداد 93 22:32
راستی من یادم رفت رمز دار بذارم رمز مطلبم رو لطفا تایید نکن عزیزم مرسی
مامان ثمین سادات
پاسخ
چشششششششششم
زهرا مامان ایلیا جون
20 مرداد 93 10:10
سلام دوست گلم عزززیز دلم مبارک باشه واقعااا خوشحال شدم برات تو این مدت همش قفکر میکدم اخه کجایی ؟ الهی به سلامتی بیا برام تعریف کن ببینم کی بار دار شدی چند ماهته و... واااااااااای چقدر خوشحالم راستی چرا حالت بد بود عزززیزم شرمنده ویار داشتی 30 ماهگی دخملی هم مبارک برخورد ثمین چی بود با بارداریت
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام زهرا جون خوبی عزیزم میام وبت ومفصل مینویسم مرسییییییییییییی
مامانی کسرا
20 مرداد 93 21:24
مبارکت باشه ثمین جونم انشالله همیشه خوب و خوش باشی عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم
محبوبه مامان الینا
21 مرداد 93 9:04
سلام عزیزم رمزو خصوصی فرستاhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gifدم
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
21 مرداد 93 12:49
چـه دلنـوشتـه قشنگــی وآآآآآآآآآآی ثمیـن جـون تـو ایـن عکـس چقـدر تغییــر کـردهـ
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمعزیزم
مامان مریم
21 مرداد 93 15:32
سلام مینا جون...خوب هستی انشالا 30ماهگی فرشته کوچولوت مبارک باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونمخوبم مرسیییییییییییییی
صفورا مامان آوا
22 مرداد 93 14:32
خصوصی
حمید
23 مرداد 93 10:12
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی خوبم آبجی گل ومهربونم آخر هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم و بهتون خوش بگذره ایشالا ایشالا همه ی روزهای زندگیت همیشه سبز و بهاری باشه آبجی گل ومهربونم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم مانا و برقرار باشی آبجی گلم ایام به کام ابجی گلم از طرفم ثمین جان را ببوسی بهم سر بزن خوشحالم میکنی ........................................................... از خدا پرسیدم: خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟ خدا جواب داد :گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر، با اعتماد زمان حال ات را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو. ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز . شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن. زندگی شگفت انگیز است فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید . نلسون ماندلا ............................................................................. الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری . ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . . ........................... فقط زمانی به کسی بگویید دوستت دارم که واقعا دوستش داشته باشید فقط زمانی به کسی بگویید دلم برایت تنگ شده که واقعا دلتان برایش تنگ شده باشد فقط زمانی به کسی بگویید می خواهمت که واقعا او را بخواهید، با کلمات احساسات هیچ کس را به بازی نگیرید، به هر آنچه می گویید اعتقاد داشته باشید..
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام متشکرم ازمحبتتون همچنین برا شما وخانواده عزیزتون
مامانی کسرا
27 مرداد 93 23:47
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونممممممممممممممم
مامان ضحــــا
29 مرداد 93 14:26
30 ماهگي ثمين عزيزم مبارك باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم دوست جونم
مامان فاطمه
29 مرداد 93 15:41
سلام خانومی خوبین؟هزارماشالله کوچولوی نازی دارینخوشحال میشم به ما هم سر بزنین...امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم...اگه اجازه هست لینکتون کنم؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم متشکر چشششششششششم حتما در اولین فرصت میرسم خدمتتون باعث افتخاره گلم
زهرا مامان ایلیا جون
1 شهریور 93 13:35
سلام عسل بانو 30 ماهگیت مبارک باشه دوست جونی خوبی سرحالی ان شالله نی نی نازت خوبه بهم سر نمیزنی دارم یه پست میزارم ان شالله امروز تمومه
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم مرسی خوبم شرمنده این مدت اصلا حال وحوصله آنچنانی ندارم وبیشتر استراحت میکنم
فرناز
4 شهریور 93 21:08
سلام وبت عاليه بهم سري بزني خوشحال ميشم با تبادل لينك موافق بودي خبرم كن
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلامعزیزم ممنونم نظر لطفتونه حتما اما آدرستون اشتباه بود