ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

زندگی یعنی

1393/3/17 16:38
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی یعنی همین امروز همین حالا

یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا

زندگی یعنی نگاه تو

کوک کردن قلبم با صدای تو

دل دادن به آهنگ دل پاکت

خداوندا سپاس سپاس سپاس براخاطر این همه خوشبختی برا خاطر اینکه فرشته نازنین چون ثمین بهمون دادی

عزیزم  ثمینم این روزها  بهترین احساس دارم خدا منو لایق مادر بودن کرده تا از این گل  بهشتی مراقبت کنم

باورم نمي شه تو همون نی نی کوچولوی مني كه انتظارت را مي كشیدم و حالا داري بغلم میکنی وتمام کارهام رو تکرار میکنی و مادرانگیهایم را بهم یادآوری میکنی و به من احساس مالكيت مي دي.

زندگی یعنی:

وقتی با لبهای قرمزت بوسه بارونم می کنی و مدام می گی:«دوست دالم خلی»  و من هم دیگه به بوسه های تو ایمان اوردم چون که معجزه می کنه.

زندگی یعنی:

وقتي میبینم حوصله ات سر رفته بهت میگم ثمین جون بریم بیرون ،گل خنده رو لبهات میشینه ومیگی :بدو بدو لباس قی تی بپوشیم، لباس هات رو فوري ميآري و تمام ذهنم درگیر اون گل سر کوچکی مي شه که باید با تیپ دخترانه ات سِت بشه.میری جلو آینه میگی قی تی شدم علوس شدم  باورم نمي شه كه همپايي مثل تو دارم ، همپايي كه تا ديروز دستش رو مي گرفتم كه تاتي تيتا كنه اما امروز دستم تو دستای كوچیكش مي فشاره و فرياد مي زنه:«مامان بدو سلی تر»

زندگی یعنی:

وقتی منو تو آغوشت میگیری و دوتا دستات رو دور گردنم حلقه میکنی ومحکم فشار میدی ویه بوس محکم میکنی ومیگی :کیف کردم ،اونقدر اروم میشم که یادم میره باید نفس بکشم


زندگی یعنی:

وقتی میای وازم میخوای سرم رو روی پاهات بذارم و با دستای کوچیکت موهامو ناز میکنی وخم میکشی وصورتم رو میبوسی میگی مامان تو نی نیی اون وقته که من پا میذارم تو دنیای شیرین بچگیت واز این دنیای پر از مشغله جدا میشم وآرامشو با تمام وجود تو بغلت حس میکنم

زندگی یعنی:

 لحظه ای که هر روزمو با هاش شروع میکنم وقتیه که چشمامو باز کنم ومیبینم تو هم بیدار شدی ومیگی: اِه بیدار شدی ومیای ودوتا ذستاتو دور گردنم حلقه میکنی وصورتمو میبوسی خدایا بعد از تمام روزهایی که من بالاسرش ساعتها مینشستم و نگاش میکردم که چه زیبا خوابید حالا  این فرشته نازنینم داره بالاسرم میشینه وبهم نگاه میکنه بدون اینکه بیدارم کنه بعدش میای بغلمو خودتو برام لوس میکنی ومنم میچلونمت کولوچه خوشمزه من

زندگی یعنی:

این روزهای ما، شیرینی صدات با خوندن شعرهای کودکانت هزار برابر شده عاشق تبلیغ مای بیبی هستی وهرکجا که باشی تا صداشو میشنوی خودتو میرسونی جلوی تی وی وسعی میکنی انگلیسی باهاشون هم خوانی کنی،تبلیغ پفک لوسی روهم دوست داری شعر یه دختر دارم شاه نداره رو هم که دیگه حفظی وبا آقات کلی حال میکنید وآهنگ رابطه شادمهر ویاد گرفتی ومیخونی وبیشتر آهنگای دیگه رو هم آخر متناشو زودتر میخونی البته همراه حرکات موزون حرفه ای

 

وقتی بهت میگم ثمین این کار بده نباید انجام بدی سریع سرت رو تکون میدی ومیگی:کاله خطَداک (کار خطرناک)وبعدشم نچ نچ نچ

زندگی یعنی

لحظاتی که بی هوا میای بغلم ومیگی مامان دوست دالم و....

20

 

 

پسندها (19)

نظرات (53)

مریم مامان یاسمین زهرا
17 خرداد 93 18:32
فدای تو شیرین زبون
زهرا مامان ایلیا جون
18 خرداد 93 3:01
الهی خاله فدای شیرین زبونی هااات بشم عروسک خوشگلم ماشالله به این همه ناز و ادا برام ببوسش دوست گلم
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی گلم دوست مهربونم چششششششششششششششم شما هم ایلیا نازمو ببوس
مامی کیانا
18 خرداد 93 10:35
زيبا عاشقانه و مادرانه نوشتي
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی دوست جونم
مامان ال ای
18 خرداد 93 11:08
سلام چه دختر شیرینی دارین من شما رو لینک کردم خوشحال میشم با هم دوست شیم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لطف داری چشم باعث افتخاره
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
18 خرداد 93 15:05
فدای شیرین زبونیات بشمممممممممممممم من ثمین جون. راست میگی مینا جون واقعا زندگی یعنی همین حیف که بعضی وقتا نمیدونیم دور و برمون چه نعمتهای بزرگی داریمو ازشون غافلیم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه عزیزم واقعا زندگی واقعی همین فرشته های کوچولویی هستن که خدا ما رو لایق مادر بودنشون کرده
مامانی درسا
19 خرداد 93 15:26
عزیزم خیلی نازی زندگی یعنی دختری به این زیبایی داشته باشی ......
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمگلم لطف داری
شبنم
19 خرداد 93 17:20
الهییی من بگردممم واسه این سیده کوچولوی قشنگممم عاشقتمممم ثمین کوچولوی ناز مامانیش یه دونه ای مثل همیشه
مامان زری
20 خرداد 93 13:06
ای جانم . چه شیرین حرفاش رو می نویسی . منم با الهه جون موافقم که واقعاً از این لحظات شیرین و این نعمتها غافلیم . راستی ما جمعه اومدیم نیشابور خیلی دوست داشتم زنگ بزنم قرار بزاریم ولی بازم نشد . قوم شوهر برنامه ریزی کرده بودند بریم گردش . حیف که نشد
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 14:07
چه عکسی قشنگی............... چه دخملی
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
20 خرداد 93 14:53
سلـامــــــــ مـامـان ثمیــن چطـوریــد؟ بســی چنــد مـاهـ خـواننـدهـ خـامـوش وبلـاگتـونـمـــــ و دیگـه قصـد دارمــ روشـن بشـمـــــــــــ خیلــی بـااحسـاس مینـویسیـــد دلنـوشتـه هـآتـون سـراسـر حـس مـادرانــس ایشـالـا ثمیـن جـون ریـز سـایـه پـدر و مـادرش بـزرگــ بشــه عکسـایـی هـمــ کـه میگیـردیـد از ثمیـن خیلـی قشنگــه مـواظبــ خـودتــون بـاشیـــد / بــــــــــــــــــــــوس :-*
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خوبم مرسی از محبتت وممنونم خیلی خوشحالم که خواننده خوبی چون شما داشتم ودارم مرسی عزیزم
یسنا
20 خرداد 93 20:52
سلاممممممممممممممممممم اسم خوده من هم ثمین هست واسه همین مشتاق دیدن وب دخمل ناززززززززززززتون شدم خدا حفظش کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم چه خوب ثمین جونم مرسی انشاله
hamid
21 خرداد 93 12:04
سلام آبجی مینا گل و عزیزم ظهر بخیر آبجی مهربونم ممنون از لطف ومحبتت آبجی خوبم از طرفم ثمین جون را ببوسی آبجی خنده برلبانت همیشه جاری آبجی خوبم آبجی خوبم روزهای خوب وخوشی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم ایام به کام پیشاپیش تولد امام زمان(عج) را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم ایشالا همه ی روزهای شما عید باشه...آمین خدا تنها روزنه امیدی است که هیچ گاه بسته نمی شود … تنها کسی ایست که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد … با پای شکسته هم می توان سراغش رفت … تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر می دارد … تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند … وقتی همه پشت کردند آغوش می گشاید … وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود … و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه کردن
hamid
22 خرداد 93 8:13
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی خوب و عزیزم آبجی گلم آخر هفته خوبی در کنار خانواده محترمت داشته باشی ایام به کام روزهای زندگیتان همیشه سبز و بهاری باشه آبجی خوبم ثمین جون را از طرفم ببوسی آبجی خوان دعاي فرج را دعــــــــــا اثــــــر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد بخوان دعاي فرج را و عـافــيــت بـطـلـــب که روزگار بســـي فتنه زير ســـر دارد بخوان دعاي فرج را کـه يـوسـف زهــــــرا ز پشت پرده ي غيبت به ما نظـر دارد بخوان دعاي فرج را به ياد خيمه ي سبز که آخرين گل سرخ از همه خبـــر دارد...
مامانی دخمل بلا
22 خرداد 93 19:53
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم . عیدتوووووووووووووووووون مبارککککککککککککککککککک .
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
آویسا
23 خرداد 93 13:05
سلام چه فرشته ملوسی خدا حفظش کنه.افتخار دوستی میدین؟با اجازه لینکتون کردم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم باعث افتخاره
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 14:53
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم متشکرم حتما
مامان محمدصدرا
24 خرداد 93 23:04
عزیزمی خوشگل خاله که اینقده شیرینی هزارهزارماشالله به عروسک خاله بهمون دیگه سر نمی زنی
حمید
26 خرداد 93 12:31
سلام آبجی مینا گل و مهربونم ظهر بخیر آبجی گلم ایام به کام آبجی گلم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ، میتوان بغض کرد ، میتوان بارید گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ، میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد . . .
مامان امیرعلی
26 خرداد 93 13:27
سلام عزیزم خوبین.... منتظر پست جدیدت هستیم هاااااااااااااااااا.... راستی میای مشهد بعد داری میری نیشابور خبر میدی.... دخمل بد....حالا بذار من نیشابور اگه خبرت دادم
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم
مامان حدیثه سادات
27 خرداد 93 16:10
مینا جون خیـــــــــــــــــــــلی زیبا و با احساس بود مثل همیشه عالـــــــــــــــــی بود ثمین جوووووووووووون منم میخوام بغلت کنم و فشارت بدم و بوست کنم بگم خلی دوست دالم. کیف کردم
شبنم
28 خرداد 93 0:02
سلام عزیزم امیدوارم خووب باشین چند وقته ازت بیخبرم مینا جوون امیدوارم هر جا هستین ، به سلامتی و شادی باشین ثمین نازم رو از طرف من ببوسش
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم آره معذرت اینروزا حالمخوب نیست چشششششششششششششم
مامان محمدصدرا
30 خرداد 93 15:35
بسیار زیبا مثل همیشه. عاشق نوشتنهاتم مخصوصا که برای گل دختری مثل ثمین ساداته انشاالله خدا همیشه در پناه خودش حفظش کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ماردین جون
30 خرداد 93 16:17
ماشالله چه گل نازی دارین خدا براتون نگهش داره
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم متشکرم
زهرا مامان ایلیا جون
1 تیر 93 2:40
کجایی دوست جووونی خیییلی وقته بهم سر نزدی دو .. سه تا پست جدید گذاشتم هاا
مامان مریم
1 تیر 93 17:21
سلام دوست خوبم..خوب و خوش و سلامت هستین؟امیدوارم همیشه در کنار ثمین گلی با یه دنیا آرامش و شادی و خاطرات خوب بگذره
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم عزیزم از محبت ومهربونیت
مامانی کسرا
1 تیر 93 23:43
قربون این دخمل قی تی
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:50
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
ستایش سادات و مامانی
3 تیر 93 16:47
الهی فدای این دختر خوشگل و شیرین زبون بشم وخدا این مادر خوشگل و مهربون و پدرش و براش نگه داره خیلی ناز شده ماشالله
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمعزیزم نظر لطفتونه متشکرم
حمید
4 تیر 93 11:02
سلام آبجی مینا گل ومهربونم ظهر بخیر آبجی گلم از طرفم ثمین جون را ببوسی آبجی خوبم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم مانا و برقرار باشی آبجی خوبم ایام به کام باد، باز آمده تا پنجره را تا بزند باز، باد آمده تا پنجره‌اي را بزند قفل هرزست و تن پنجره در پنجه‌ي باد كو تني؟ تكيه به اين بي‌سر و بي‌پا بزند پنجره، زيرِ شكنجه‌ست دري باز كنيد شايد آواره شود باد و به صحرا بزند تف به خاكي كه در آن باد نبودن جرم‌ست زير اين پنجره بايد كسي امضا بزند؛ تا كمي بسته بماند كه كمي فكر كند كه به باد امر كند تا نزند يا بزند پنجره: بسته‌ي ديوار، ولي باد: آزاد پنجره بر تن خود، باد به هرجا بزند باد! بس كن كه تن پنجره در خويش شكست هيچ‌كس نيست كه قابي به تماشا بزند
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:44
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
اعظم
6 تیر 93 18:30
فدای این همه شیرین زبونی ماشاا.. به خودت رفته مهربون و دوست داشتنی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم نظر لطفته عزیزم
مامانی كسرا
7 تیر 93 11:02
واااي ماشالله صد قل هو الله به اين ناز نازي ميناي عزيز ومهربون خدا واست نگهش داره. چشم بد دورعاشق شيرين زبونياشم خلي!!! هميشه با هم خوش باشيد
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم متشکرم شما هم همینطور
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
11 تیر 93 15:55
سلــــــــــــآمـــــــــــــ نمـــآزُ روزهـاتــون قبــــــــــــــول کجــــــــــــــــــــــــــــآییــــــــــــــدشمــــــــــــــــــــــآ؟ نگـــــــــــــــــرانتـــــــــــــــــــونــــــــــمـــــــــــــــــــ
سمیرا
11 تیر 93 20:38
عزیزم چرا نیستی؟ دیگه آپ نمیکنی.
♥دختری با نگاهی متفاوت♥
15 تیر 93 23:21
وآآآآآآآآآآآآآآی شمـــــــــــــــــآ پـس کجـاییـــــــــــــــــــــــــــــد؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
فدای شماعزیزم معذرت
مریم مامان یاسمین زهرا
16 تیر 93 18:02
کجایید پس
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم
مامان ضحــــا
18 تیر 93 15:40
سلام مينا جون نيستين چرا؟؟؟ دلتنگتونيمااااااااااا
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید دیگه نشد بیام
مامانی كسرا
20 تیر 93 12:05
دلمون واست. تنگ شده مينا جونم كجايي خانم خانما
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام سودابه جونم عزیزم منم دلم تنگ شده هستم اومدم دیگه کسرا جونم چطوره دلم براش تنگ شده
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 13:16
مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید : کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری ؟ همسر او گفت : همه آنها را بزرگشان و کوچکشان ، دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم , شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد ؟ همسر جواب داد : این خلقت خداست که مادر , دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد , مرد لبخندی زد و گفت : اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد ! خدایش بیامرزد , روش والایی در قانع کردن داشت ، لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود .... مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود !
مامان زری
22 تیر 93 8:25
کجایییییییییییییییییییییییییی دوستم؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
هستم عزیزم شما کجایید راستی خسته اسباب کشی نباشید
زهرا
22 تیر 93 19:12
سلام مامان ثمین! خسته شدم..درسته که براتون زیاد کامنت نمیذارم. اما همیشه مطالبتون رو میخونم. میدونید چند وقته چیزی ننوشتید؟؟؟ خسته شدم از بس اومدم دیدم پست تازه ای اینجا نیست. دلم تنگ شده برای ثمین!
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم الهی بگردم ببخشید این روزها حالم خوب نیست وکمتر میومدم اما از این من بعد سعی میکنم زود بهزود بیام مرسی از مهربونی ومحبتت زهرا جونم
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:27
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
هنرمند
27 تیر 93 10:00
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
کیانازی
31 تیر 93 2:38
سلام ممنون میشم به وبلاگ ما سر بزنید. اگر دوست دارید کوچولوی نازتون عروسک نمدی داشته باشه در خدمتم میتونید عکس دلخواهتون رو به من میل بزنید تا درست کنم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمعزیزم مرسی حتما
ستایش
1 مرداد 93 17:28
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█...
حمید
2 مرداد 93 9:12
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم نماز و روزه هات قبول حق باشه آبجی خوب و عزیزم[بوسه] آبجی مهربونم آخر هفته خوبی برای شما و خانواده گلت آرزومندم خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم ایام به کام آبجی گلم در این چند روز آخر ماه مبارک رمضان التماس دعای دارم از من و خانواده من فراموش نکنی من هم برای شما و خانواده گلتون آرزوی سلامتی و سعادت و طول عمر با عزت دارم...آمین التماس دعا ..................................................................................... خداوند بی‌نهایت است و لامکان و بی زمان اما به قدر فهم تو کوچک می‌شود و به قدر نیاز تو فرود می‌آید و به قدر آرزوی تو گسترده می‌شود، و به قدر ایمان تو کارگشا می‌شود، و به قدر نخ پیر زنان دوزنده باریک می‌شود، و به قدر دل امیدواران گرم می‌شود...[بوسه] ........................................................................................ خــداوندا دست هایم خالی است و دلم غرق آرزو با قدرت بیکرانhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gifت ، یا دست هایم را قوی کن یا دلم را خالی از آرزو
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم مرسی وهمچنین برا شما وخانوده عزیزتون
حمید
2 مرداد 93 11:05
خدای من همان خداییست که بدون هیچ انتظاری همه را دوست دارد و وفادارترین معشوق هم اوست که انسان را پس از همه خطاها و دل دادن به دنیا و اهل دنیا در آغوش عشق میپذیرد . . .
حمید
6 مرداد 93 8:47
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم آبجی خوبم طاعات و عباداتت مقبول حق باشه آبجی مهربونم پیشاپیش عید سعید فطر برشما و خانواده گلتون مبارک باشه و از خداوند میخوام که به همه ی آرزوهای دلتون برسید... آمین خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم التماس دعا ایام به کام ................................................................................................ خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله . . . خدایا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده. آمین .................................................................. خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم ! بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم ! خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد....
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام مرسی ممنون برا شما همقبول حق متشکرممممممممممممممم
حمید
12 مرداد 93 10:05
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم آبجی گلم امیدوارم همیشه روزهای زندگیت مثل بهار سبز و بهاری باشه...آمین ایام به کام موفق وموید باشی آبجی مهربونم ........................................... فقط زمانی به کسی بگویید دوستت دارم که واقعا دوستش داشته باشید فقط زمانی به کسی بگویید دلم برایت تنگ شده که واقعا دلتان برایش تنگ شده باشد فقط زمانی به کسی بگویید می خواهمت که واقعا او را بخواهید، با کلمات احساسات هیچ کس را به بازی نگیرید، به هر آنچه می گویید اعتقاد داشته باشید... ................................................................. گاهی زیباترین لبخندها عمیق ترین رازها را پنهان می کنند. زیباترین چشم ها بیشترین اشک ها را گریسته اند و مهربانترین قلب ها بیشترین درد را حس کرده اند.....
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون متشکرم همچنین برا شما وخانواده محترمتون
حمید
15 مرداد 93 9:46
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی خوب ومهربونم خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم ایام به کام آبجی گلم، برای شما و خانواده گلتون آرزوی سلامتی و سعادت و طول عمر با عزت دارم...آمین آبجی گلم ایشالا روزهای زندگیتان همیشه سبز و بهاری باشه و خوش و خندان باشی ........................................................... پنجره ی اتاقت را باز کن . بگذار آفتاب با تو خودمانی شود. بگذاربرگ‏های سبز درخت انار چهر‏ه‏ی پنجره‏ را زیباتر کند. بگذار صدای جیک‏جیک گنجشک‏ها در اتاقت مهمانشود. صدای خروس همسایه را می‏شنوی؟ می‏گوید صبح آمده است؛ صبحی زیبا با طراوتی دل‏انگیز. صبح از صدای گل و پرنده و آفتاب پر شده است. نسیم در کجای ذهنتو نفس می‏کشد؟ با چند تا درخت دوست هستی؟ آیا باغچه را مثل کف دستت می‏شناسی و به جوانه‏ها خوش آمد می‏گویی؟ ای کاش درختان همیشه با مهر ادمیان سربلند باقی می‏ماندند! ................................................... قلمت را بردار بنویس از همه خوبیها زندگـــی ،عشق ، امیــــــد و هر آن چیز که بر روی زمین زیبا هست گل مریــــم ، گل رز بنویس از دل یک عاشق بی تاب وصال از تمنــــــا بنویس از دل کوچک یک غنچه که وقت است دگر باز شود از غروبـی بنویس که چو یاقوت و شقایق ســـرخ است بنویس از لبخنــــد از نگاهی بنویس که پر از عشق به هر جای جهان می نگرد قلمت را بردار روی کاغذ بنویس زندگی با همه تلخی ها باز هم شیرین است
مامان سمانه
17 مرداد 93 10:59
اخر خوشگلیه این دخمل باید با پسملم زودتر صحبت کنممممممممممممممممممممم
مامان حدیثه سادات
23 مرداد 93 13:41
مینا جـــــــــــــــــــــــــــون اجازه میدی کمی از مظلبت رو تو وبلاگم استفاده کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟