ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

خرگوش شیرین زبونم

1393/3/4 18:57
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

2

اومدی می گی: میخوام بخوابم خِلی خستم

میگی مامان تو بچه بَدی چلا خَشوک (خرگوش)نمیخری،چلا منو سُو سُله (سرسره)نمیبری تاب بازی کنم

میگی آقا بچه بده من در در نمیبره میره سَله کال(سره کار)

مامان بریم بخوابیم برام اِصه بخوون اِصه  ثمین(قصه)

داشتم برا دوستم حرف میزدم در مورد تو گفتم، اینُ بردم.... یهویی گفتی این نیستم ثمین ساداتم

رفتی صندلی گذاشتی جلوی سینک ظرفشویی میگی:می خوام ظلفا لو بشوشم مامان گذا درست کده من ظلف بشوشم

شب موقع خوب رفتی وآقا رو بوسیدی وگفتی:عاشیقی تم

آقا هم گفت دوست دارم

تو هم برگشتی گفتی :دوست دالم میدونی کاله دلِته(دوست دارم میدونی این کار دله .... این همیشه آقا برات میخونه)

اومدی بهم میگی :مامان دالَم اشک میلیزم گفتم چرا میگی نی نه کَدَم(گریه کردم)

غذا رو گاز بود میگی :داله بپزه خلی دابه سلیع تر بپزه بوخولم

روی تخت دراز کشیدی ومیگی:اَصا خو شو  خدایا مونده بودم چی میگی فکرکنم یه6باری ازت پرسیدم چی وشما هم هی تکرار میکردی که آخر سر آقا متوجه شد وفهمیدیم میگی: اعصابم خورد شد

با فرهناز دعواتون شد تو هم عروسکاتو بهش ندادی اونم رفت خونشون اومدی پیشم ومیگی اَرَناز میخوام بَدی رَت خوایی کنم (ازفرهناز میخوام معذرت خواهی کنم)

هرکجا که خودکار میبینی میگی:مامان کازغ بیاری ،مقاشی بچشم(کاغذ بیار نقاشی بکشم)

 

پسندها (10)

نظرات (17)

مامان امیرعلی گلی
4 خرداد 93 21:11
قلبونه این شیلین زبونبت بشم ماشالله به جونت خاله جوون
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه عزیزم مرسیییییییییییی
مامانی کسرا
4 خرداد 93 22:18
ماشالله خدا حفظش کنه راس میگه بچه، این چیه ثمیـــــــــــــن خانم عزیز خدا حفظش کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم سودابه جونم اره واقعا عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
5 خرداد 93 2:25
قربوووووون شیرین زبونی هاااات
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه خاله جون
بابا و مامان
5 خرداد 93 12:22
فدای شیرین زبونیات عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
قربونت عزیزم
شبنم
5 خرداد 93 17:03
الهی عزیزمم که اینقدر شیرین زبونی
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم
اعظم
5 خرداد 93 19:51
عزیزه شیرین زبون
خاله ایتااااااااا
5 خرداد 93 21:39
man asheghetammmmmmmmmmmmmm mimiram vasat akh ke delam vasat ye zare shode to taje sarami saminam saminam saminam saminam doset daram delam migire vaghti yadet miyoftamo to azam dori delam migire ke kenaret nistam ta shirin zaboniyato bebinam bi andaze doset daram
مامان ثمین سادات
پاسخ
خاله ایتای نازنین ثمینم خیلی دلش برات تنگ شده وما هم همینطور دوست داریم خیلی خیلی زیاد
صبا خاله ی آیسا
6 خرداد 93 17:33
بووووووووس واسه شیرین زبونیات خوشگلم عکستم خیلی قشنگه
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی قشنگم ممنونممممممممممممم
حمید
7 خرداد 93 8:37
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم روزهای زندگیت همیشه سبز و بهاری باشه آبجی گلم...آمین ایام به کام آبجی خوب و عزیزم پندهای طلایی 1هیچوقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن"حرمت ها شکسته میشود 2هیچوقت به کسی بیشترازجنبه اش خوبی نکن"تبدیل به وظیفه میشود" 3 این روزها بجای"شرافت"ازبعضی انسان ها فقط "شر" و "آفت" میبینید. 4زندگی به من اموخت ،همیشه اماده دفاع از حمله احتمالی کسی باشم،که به او محبت فراوان کردم...!! 5حرف دلت رو امروز بزن!اگر امروز گفتی اسمش"حرف دل"اگر نگفتی فردا میشه"درد دل" 6خیلی از اونایی که بودن دیگه نیستن...چون دیگه اونایی نیستن که بودن.. 7بزرگ شده ام.دیگرباعروسک هایم بازی نمی کنم،خودم عروسکی شدم دردست روزگار!. 8هر چي مهربون تر باشي ، بيشتر بيشتر بهت ظلم مي كنند !!!!!!!! 9هر چي صادق تر باشي ، بيشتر بهت شك مي كنند !!!!!!! 10هر چه دلسوز تر باشي ، بيشتر دلتو مي شكنن !!!!!! 11هر چه قلبت رو آسون تر در اختيار بذاري ، راحت تر لهش مي كنن !!!!! 12هر چه آروم تر باشي ، فكر مي كنن آدم ضعيفي هستي !!!! 13هر چه بيشتر به فكر ديگران باشي ، بيشتر حقت رو مي خورن !!! 14و هر چي خودت رو خاكي تر نشون بدي ، واست كمتر ارزش قائلند !!
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام متشکرم مرسی عالی بوددددددددددددددددددددددددد
مامان گیسو جون
7 خرداد 93 21:27
ای جان قربون این شیرین زبونیات دوست گلم خدا مادر عزیزت رو بیامرزه خیلی ناراحت شدم عشقم رمزم همونیه که پست رو باهاش خوندی گلم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم قشنگم خدا مامان شا روهم حفظ کنه گلم میدونم عزیزم اما میام وتوضیح میدم
حمید
8 خرداد 93 8:58
سلام آبجی مینا گل ومهربونم[بوسه][بوسه] صبح بخیر آبجی خوبم آبجی گلم آخر هفته خوبی در کنار خانواده محترمت داشته باشی خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] ایام به کام[بوسه][بوسه] دستــم را بالا مــی برم و آسمان را پایین مــی کشـــم مــی خواهـــم بزرگـــی زمین را نشان آسمان دهــــم تا بدانــد گمشـده ی من نه در آغــــوش اوکه در همین خاکــــ بـــی انتهاستــــ آنقدر از دل تنگـــی هایـــــــم برایـش خواهـــــم گفتــــ تا ســـرخ شود تا نــــم نــــم بگرید آن وقت رهایش مـــی کنـــــم و مـــی دانــــم کســی هـــرگـــز نـــخواهـد دانستـــــ غــــــم آن غروب بارانـــــــی همـه از دلتنگـــی های من بــود
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم همچنین براشما انشاله خوش باشید
مامان گیسو جون
8 خرداد 93 17:44
خصوصی عشقم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم
مامان هدیه
9 خرداد 93 21:59
ای جانم بخورم اون زبون شیرینتو ماشالله خانومی شده ظرف میشوره معذرت میخواد مامانی شمام اعصاب دخملی رو خرد نکن دیگه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم آره واله دیگه داره بهم کمک میکنه اونم از نوع دوباره کاری چی بگم واله چششششششششششششم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
18 خرداد 93 15:14
مینا جون خوبه خودم یه بچه همسنای ثمین جون دارم که شیرین زبونی کنه وگرنه با خوندن این پست باید زودی دست به کار میشدمو یه بچه می اوردم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
بلهههههههههه روشای نازنینمون کلی شیرین زبونه
مامان حدیثه سادات
27 خرداد 93 16:21
ای جاااااااااااااااان جیگرتو برم من............. فدای شیرین زبونیات برم عزیزم.
اعظم
6 تیر 93 18:35
ای جان قربون این شیرین زبونیات
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه