ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

این عشقه ( ساعت 3:03 ، 1393/03/03 )

1393/3/3 3:03
1,916 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه مامان

نمیدونم چه حسی بودکه یهویی از رو تختخواب بلند شدم واومدم پشت مانیتور دارم مینویسم

نمیدونم چرا این لحظه رو خواستم ثبت کنم الان درست ساعت 3:03 روز 93/03/03 هست و تو تا این لحظه ، 2 سال و 4 ماه و 2 روزته ، من اومدم اینجا تا برات بنویسم بنویسم که چقدر دوست دارم واز وقتی کنارمی

هرروزم رو ،بالبخند، شروع کردم

هیچ وقت دلم نخواسته ازت دور باشم حتی برای یه لحظه

یه حس اطمینان یه قوت قلب دارم که بهم آرامش میده

پابه پات بچه شدم و تو بازیهای کودکانه همراهت بودم

حس قشنگ کودکی رو با تو تجربه کردم

هیچ وقت از بوسیدنت سیر نمیشم

آغوشت که همه دنیای منه

کناره تو بودن بهترین هدیه زندگیمه  واینها معنایی جز  عشق نداره

عشق یعنی وقتی چشمامو باز میکنم کنارم خوابیده باشی

عشق یعنی هم نفسم ،هر نفسم فدای تو

عشق یعنی لباسامونُ باهم ست کنیم

عشق یعنی تمام شهر خوابیدن ومن از فکر تو بیدارم

عشق یعنی مادر شدن

درست زمانی که بین همه اگرها و بایدها و چون و چراها مصمم میشوی بنشینی

و بر سر سجاده مهرش و از خدا نام مادررا التماس کنی،

اون زمانکه خدا نعمتش رو...منتش رو... بر سرت تمام کنه ونام زیبای مادر رو

برازنده باقی اسمت کنه......

قصه تنهایی روزهای زندگیت تموم میشه.

یکی میآد که تو به لطف بودنش بهترین حس ها روتجربه می کنی

خودت به میل خودت ، خودتو از اولویت ها داوطلبانه خط میزنی

و یک نفر را مادرانگی میکنی تا انتهای زندگی...

درست مثل مادرت

یادم بمونه که همه اینها خستگی داره...نگرانی داره...ازخودگذشتگی داره...

این حذف خود ها!!!!!!توخیلی جاهای زندگی سخته...گاهی درد داره...

یادم باشه تصمیمی که گرفتم

تصمیم کبری ست وخیلی بزرگ...

اما به همه مادرانگی می ارزه ، نمی ارزه؟؟

20

پسندها (13)

نظرات (13)

مامان بردیا شیطون
3 خرداد 93 12:49
خیلی زیبا بود
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بردیا شیطون
3 خرداد 93 12:49
گاه باید خندید بر غمی بی پایان لحظه هایت بی غم روزگارت آرام
مامان ثمین سادات
پاسخ
زیبا بود مرسیییییییی
مامان امیرعلی
3 خرداد 93 20:44
چرا عزیزم خیلی میارزه.... عاشق لبخندای قشنگ این جیگرطلاها هستم بخدا......
مامان ثمین سادات
پاسخ
واقعا میارزه ممنونم قشنگم
مامان یاسمین
4 خرداد 93 1:19
ان شاالله همیشه عاشق باشید و در کنار عشقتون ثمین سلامت باشید.
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی از دعای خوبت عزیزم
حمید
4 خرداد 93 8:26
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گل و خوبم هفته خوبی پیش رو داشته باشی آبجی گلم ابجی گلم بهم سر بزن خوشحالم میکنی ولی تو بهم سر نمیزنی نمیدونم دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم ایام به کام موفق وموید باشی آبجی خوبم همیشه دعا کنید چشمانی داشته باشید که بهترین ها را در آدم ها ببیند قلبی که خطاکارترین ها را ببخشد ذهنی که بدی ها را فراموش کند.. و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد..[بوسه]
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی داداش مهربون با محبت متشکرم زیبا بود
اعظم
5 خرداد 93 19:52
خاله ایتااااااااا
5 خرداد 93 21:47
عاشق این قرتی بازیاتم مورچه کوچولوی مرمرم عروس شدی قرتی شدی ایتا شدی
مامان ثمین سادات
پاسخ
قربونت بشم خواهر خوشگلم
مامان گیسو جون
7 خرداد 93 21:28
یه دنیااااااا لایک داشت
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان حدیثه سادات
27 خرداد 93 16:23
سرشار از عشقی میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنا جووووووووووووون
غريب وتنها
28 خرداد 93 13:43
هر ساختمان بزرگ ، زمانی فقط یک نقشه ساده بوده مهم نیست که امروز در چه مرحله ای هستید مهم آینده شماست و چیزی که به آن خواهید رسید . . . سلام ماشالاهزارماشالا ثمين كوچولوچقدربزرگ وخانوم شده چندوقتي گرفتاربودم سمت نت نيومدم.شماهم ديگه به ماسرنميزنيدآبجي؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم دوست دارم بیام اما درحال حاضر نمیشه معذرت
رومینا
5 آذر 93 14:08
مامان ثمین جون واقعا عاشق این متنهای قشنگ . حس خوب مادرانه ات هستم . یه مامان نمونه هستی . خیلی دوستون داریم و ثمین نازم رو ببوسید که اینقدر ناز و پرنسسی هست
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم رومینا جان مرسی از محبتت شما با احساس خوندی گلم متشکرم عزیزم