ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

هدیه های مشهد وسوغاتیهای استانبول

1393/2/29 20:43
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین دخترم تو این سفری که به مشهد رفتیم اول از همه برا شما خوشگلم اسباب بازی خریدم

جایزه برا اینکه واقعا خانم وفهمیده شدی

تازه آقا جون ومامان پروین هم تو سفری که به استانبول داشتن برا نوه یکی یکدونشون ومامان وآقا سوغاتی خوشگل خوشگل اوردن دستشون درد نکنه من که واقعا خوشم اومد یعنی همیشه وقتی این سریالهای ترکی میدیدم عاشق یه لباسشون بودم که حالا برام اوردن ممنونممممممممممممممممممممم

1234857

پسندها (8)

نظرات (17)

سحر
30 اردیبهشت 93 13:36
سلام.خوبین با این تغییرات نی نی وبلاگ دیگه نمیتونم عکس بذارم.من با اکسپلورر7 میام نت .اما مثل اینکه زیادی دمده شده!حالا چیکار کنم.؟؟؟.راستی مینا جون این دخملت خیلی ناز وخوردنی شده هااااا!خدا از چشم بد حفظش کنه ایشالا
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نمیدونم واله من که مشکلی ندارم به همون روش قبل عکس میذارم عزیزم مرس یلم متشکر
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 1:51
مباااااارکه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 4:32
ببخشید طول کشید همین الان ارسال کردم
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 4:50
دوست جووونی کلی سر این شکلکهااای ریزه میزه معطل شدم اما بیشتر به خاطر این طول کشید که میخواستم برای صفحه اصلی یه شکل مناسب که به روز پدر مربوط باشه پیدا کنم که اخرم اونی که دوست داشتم پیدا نشد نی نی چت هم که قاط زده و پیامهای من بهت نمیرسه من دیگه برم بخوابم شبت خووووش
مامان ثمین سادات
پاسخ
سخت نگیر عزیزم تو هرچی بذاری عالیه بله قاط زده اساسی آره شب خوشششششششششششششش
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 4:53
عزززیزم ممنونم بابت کامنت قشنگت گل من همون رمز و باید وارد کنی تا کادر نظرات برات باز شه خصوصی
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میشه اره ولی.....
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 4:58
خخخ خودم با اسم و ادرست نظرتو گذاشتم تو همون پست یه همچین ادمهااایی هستیم هااا
مامان ثمین سادات
پاسخ
اِ وا منم که دوباره فرستادم که.....
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 5:02
عزززیزم متوجه نشدم یعنی چی ؟ که رمز و تو وبم سیو کردی ؟یعنی هر بار میخوای بیای پستهامو ببینی دیگه رمز و وارد نمیکنی من خوابم میاد یا واقعااا گیجم میشه توضیح بدی
مامان ثمین سادات
پاسخ
میام الان پیشت گلم توضیح میدم کامل
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 5:27
یکی بیاد ما رو از تو نی نی وبلاگ بندازه بیرون ما که خودمون نمیریم بخوابیم ههههه
مامان ثمین سادات
پاسخ
آی گل گفتی عزیزم من رفتم بای بای
حمید
31 اردیبهشت 93 8:16
سلام آبجی گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم آبجی گلم روزهای زندگیت همیشه سبز و بهاری باشه...آمین[بوسه] خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم ایام به کام[بوسه] ایشالا که مشهد ب شما خوش گذشته باشه و بیاد ما بوده باشید و شاید برای سوگند دخترم دعا کرده باشید آنگاه که غرور کسی را له می‌کنی؛ آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می‌کنی؛ آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می‌کنی؛ آنگاه که بنده‌ای را نادیده می‌انگاری؛ آنگاه که حتی گوش‌ات را می‌بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی؛ آنگاه که خدا را می‌بینی و بنده خدا را نادیده می‌گیری؛ می‌خواهم بدانم دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می‌کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟ سهراب سپهری
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام متشکرم ممنونم از لطفتون ومتشکرم بابت مطلب متن زیباتون محتاجیم به دعا
مامان گیسو جون
31 اردیبهشت 93 14:12
سلام گلم ای جانمممممم چه هدیه های قشنگی مبارکش باشه به شادی استفاده کنه بوسسسسسسسسس
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم دوست جونم مرسی از دعای خوبت
اعظم
31 اردیبهشت 93 14:18
مبارک باشه عزیزم هم هدیههای ثمین جون و هم خودت دوست داشتم از هدیه خودت هم عکس بذاری کنجکاو شدم چه لباسی بوده که دوست داشتنی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم اعظم جونم قشنگم شاید تو همین پست عکسشو بذارم
مامان زهره
31 اردیبهشت 93 16:41
سلام وای خوش به حال ثمین جون . الهی مبارکت باشه سوغاتی ها . با خوشی و سلامتی استفاده کنی . حسابی دلم براتون تنگ شده بود .
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم رسیدن بخیر ما هم دلتنگتون بودیم عزیزم
بابا و مامان
1 خرداد 93 9:05
عزیز دلم مبارکت باشه ایشالاه به سلامتی عزیز دلم ممنونم از نظر خصوصیت چشم سعی می کنم رعایت کنم دوستت دارم و ممنونم ثمین جون خیلی ماهی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم گلم متشکر خواهش میشه فقط نظر شخصیم بود مرسی عزیزه دلم نظر لطفتونه
مامان امیرعلی گلی
1 خرداد 93 16:14
سلام عزیزم چه عالی دستشون درد نکنه همیشه برن سفر و نفریح سوغات بیارن
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم ممنونم آره واله انشاله
مامان بردیا شیطون
1 خرداد 93 19:13
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم به به مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم
مامان بردیا شیطون
1 خرداد 93 19:14
بـعـضـ_____ــی از آدمـ___ــا . . شـ__ـایــ__ـــد ... خـ_ـودشـ__ــون فــوق العــ___ــاده نـبـ__ـاشـ__ــن . . ولـ_____ــی . . بـ__ـودنشــ__ــون تـ_ـوی زندگیـــ____ــــت . . . فــ___ــوق العـ__ـادســـ__ــت . . . !!