ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

2سال و2ماه و2 روز و2 ساعت...

1393/1/24 14:8
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

تو را ،،یکی دوست دارم . .
زیرا بهترین ها یکی است ، خدا.....خورشید.... ماه.... مادر.... پدر....... تو...
یک زیبا ترین عدد برای من شده. همیشه یک هستی و همیشه یک خواهی ماند....


دخترنازنینم الان تایم جالبی در دفتر زندگیت هست وثبتش میکنم تا ماندگار بشه

 دختر کوچولوی من عروسک نازنینم عشق من باورم نمي شود تو همان عروسك زيباي مني كه انتظارت را مي كشيدم و حالا داري پيش رويم لبخند مي زني و به من احساس مالكيت مي دهي.وهر روز مادرانگیم را با تقلید کارها و حرفهایم بهم نشان میدهی

چقدر زیباست که دختر کوچک من دستانم را میگیرد ومیگوید دوست میدارم واون وقته که اگه زمانی آرزوی پرواز را داشتم حال با برآورده شدنش روبرو شدم

خداوندا سپاس برای تمام لحظات زیبایی که در کنار فرشته نازنینم ثمینم  برایم محیا کردی

دخترم

آرزوی من پابرجاییه خوشبختی وسلامتی خانواده سه نفریمون و خانواده خودم وآقا هست

i love y

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محبوبه مامان الینا
5 فروردین 93 11:35
سال خوبی داشته باشین عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم همچنین شما
مامان نوژاجوني
5 فروردین 93 13:27
عزيزم عيدتون مبارك باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان نیروانا
5 فروردین 93 14:32
عید و بهارتون مبارک نازنینا! همیشه شاد و سرخوش باشین
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم
اعظم
5 فروردین 93 20:15
همیشه سلامت ئ پا برحا باشید عزیزممممممممم
شبنم
7 فروردین 93 23:47
مینای نازنین از صمیم قلب آرزو میکنم لحظه لحظه هاتون سرشار از شادی و هیجان و دوست داشتن باشه از صمیم قلب آرزو میکنم تا همیشه سرشار از احساسات زیبا و قشنگ مادرانه باشی از صمیم قلب آرزو میکنم تا سالیان سال با دلی خوش و لبی خندون در کنار عزیزان تون ، مناسبتهای زیبای زندگی تون رو جشن بگیرید سالی سرشار از شادی و موفقیت براتون آرزو میکنم جمع تون تا سالیان سال به سلامتی و شادی جمع باشه احساس خوبی دارم از اینکه دوست بسیار نازنینی چون شما رو در سال گذشته شناختم و بسیااار خرسند خواهم شد از اینکه دوستی مون تداوم داشته باشه تا سالیان سال
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم گلم از لطف بیدریقت که نصبت بهم داری مرسی از دعاهای خوبت خوشگلم انشاله منم از داشتن دوستی چون شما خوشحال وخوشبختم
آران جون
8 فروردین 93 11:55
ثمین کوچولوی ناز سال نو مبارک! به منم رمز میدی؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
مامانی درسا
9 فروردین 93 2:16
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم گلم متشکر بابت مهربونیت
حامد
10 فروردین 93 1:32
سلام آیا با انتشار عکسهای بدون سانسور از شنای دختران تهرانی!! ساده ترین عروس دنیا دختران دم بخت به هیج عنوان این عکس را نبینند و جیگری که عکس لخت مادر زادش در اینترنت درز کرده موافقید؟ نظر بدین لطفا
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 3:28
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان ثمین سادات
پاسخ
[مhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gifاچ]
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 3:30
سلامممممم عيدتون مبارككككككك.... عاشقانه هاتون تا ابد مستدامممممم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
هستی
11 فروردین 93 11:55
سلام خواهری . سلام خاله قربونش برم . آمدم بگم: امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی، قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان، سکه اش برکت عمرتان،سبزیش طراوت و شادابی دلتان، ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد سیزده بدر مبارک. میبووووووووووووووووسمت خاله
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزکم ممنونم ازت انشاله سالی پر از شادی وخوشبختی داشته باشی
مامان امیرعلی
17 فروردین 93 0:27
مثل همیشه ماهین بخدااااااااااااااااااااااااااااااا.... هزار ماشالله
مامان هدیه
19 فروردین 93 21:13
سلام عزیزم سال نوتون مبارکالبته با تاخیر ایشالله همیشه شاد و خرم باشین
مامان حدیثه سادات
24 فروردین 93 13:27
از صمیم قلب آرزو میکنم تا همیشه سرشار از احساسات زیبا و قشنگ مادرانه باشی
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی دوست خوبم برامون دعا کن گلم