ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

سردرگمم باید برم استراحت

1392/11/20 17:47
904 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی...

یک وقتایی باید روی یک تیکه کاغذ بنویسی

« تعطیل است »

و بچسبونی پشت شیشه ی افکارت!

باید به خودت استراحت بدی

دراز بکشی...

دست هات رو زیر سرت بگذاری...

به آسمون خیره شوی...

و بی خیال سوت بزنی...

و تو دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند!!

 

وحالا مامانی بهمین کار نیاز داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:52
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مثل همیشه عالی .زیبا بوددددددددددددددددددد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:52
زيبا مثل هميشه دوسسسسسستون دارم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ما بیشتر دوست میدارمتتتتتتتتتتتتتتت
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
21 بهمن 92 1:00
خیلی متن جالبیه با این که قبلا خیلی خونده بودمش ولی برام تازگی داشت
مامان ثمین سادات
پاسخ
اره منم خیلی خوشم اومد ازش[]
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 92 9:41
کاملا موافقم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 12:29
ایشالاه به زودی ارامشت و بدست بیاری عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
اعظم
21 بهمن 92 13:10
آی گفتی مینا جون پس بیا با هم سوت بزنیم و بخندیم
مامان ثمین سادات
پاسخ
من پایم بریم
سمیرا
21 بهمن 92 18:19
آپم عزیزم. سر بزن خوشحال میشم.
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:41
زیبا نوشتی. مدتیه منم همین حسو دارم خانومی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم وای میتونم درکت کنم حتما بخودت استراحت بده
مامان ضحـــــــــــــا
23 بهمن 92 8:23
ممنون مينا جون بابت راهنماييت. اميدوار شدم كه ميتونم ياد بگيرم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میکنم قابلی نداشت حتما همینطوره
هستی
23 بهمن 92 17:51
سلام مینا جون وثمین جان خاله . خیلی دوستون دارم آمدم پیشتون ولی خبر نیست هرجا هستی امیدوارم شاد وسلامت ودر کنار هم بهتون خوش بگذره در هر طلوع وغروبی محبت کن،مهربان باش ،دوست بدار،زندگی کن،شاید فردایی نباشد. پیشاپیش ولنتاین مبارک ثمین جونم خاله ولنتاین تو هم مبارک
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام هستی جونم شرمنده اینقدر تنبل شدم که اصلا فرصت اینکه بیام برات ایمیل بذارم نداشتم میای عزیزم معذرت
مامان جوجه طلا
24 بهمن 92 23:15
باشه من مزاحمت نمیشم برو دستو بزار زیر سرت و فکر کن بای باییییییییییییییییییییییییییی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ایوللللللللللللللللل رفتم وکلی استراحتی دم
❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 1:59
دوستای عزیز اگه موافقین عکس های نی نی هاتونو اپلود کنید و ادرس عکس رو توی نظرات بفرستین من عکس نی نی هارو همه رو میذارم توی یه البوم عکس یعنی تعداد عکس هارو همه رو توی یه عکس میذارم با فتوشاپ و شما میتونید اونو به عنوان یادگاری بذارید وبلاگ خودتون یعنی تعدادی نی نی های نی نی وبلاگی همراه با نی نی شما میشه یه عکس یادگاری اگه موافقین عکس نی نی هاتونو اپلود کنید ادرسشو توی نظرات وبلاگ بفرستین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 12:19
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی کسرا
25 بهمن 92 13:51
عزیزم همه هر از گاهی چند به این کار نیاز دارن
مامان ثمین سادات
پاسخ
واقعا
مامان زری ترانه
27 بهمن 92 9:30
مینا جان دلمون برات تنگ شده . کی از این استراخت میای بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم واقعا تنبل شدم بعد از این استراحت ممنونم مم دلتنگتونم اومدم اما کمی تنبلی میکنم تو آپ کردن هاااااااااا
مهنوش مامان ماهان ولیانا
27 بهمن 92 15:37
واقعا همینجوره!...باهاتون موافقم تصادفا وبتون رو دیدم دختر ناز و قشنگی دارین..خدا حفظش کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارید مرسی
گروه طراحی سیاه و سفید
28 بهمن 92 4:35
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
✿مامان علی خوشتیپ✿
28 بهمن 92 13:54
سلام دوستم.خوبی؟ثمینمخوبه؟ وای منم به استراحت نیاز دارم.ولی مگه میشه؟!
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم خوبیم انشاله یه فرصت خوب پیش میاد برات البته شما همیشه از فرصتات بهترین استفاده رو میکنید چی شده برا خاطر جشنواره غذا نیازمند استراحتی عزیزم
مامان حدیثه سادات
28 بهمن 92 17:31
وااااااااااای چرا مینا جووووووووووووون؟؟؟؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
بعضی اوقات پیش میاد دیگه میام وتوفرصت مناسب توضیح میدم عزیزم
یگانه
1 اسفند 92 15:31
سلام 15 اسفند تولد دوستم سولماز خواهش می کنم بیاین به این وبی که براش ساختم و تولدش رو تبریک بگین می خام تا اون موقع زیاد بشه مرسی