ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

وبلاگ پرنسسمون 1ساله شد هوراااااااااااااااا

1392/12/2 0:28
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزکم دخترنازنینم وای باورم نمیشه 1سال دیگه گذاشت وما کنار همدیگه کلی خاطرت زیبا وقشنگ ساختیم ومن تو این وبلاگ برات ثبت کردم تا بشه یه هدیه کوچیک که در آینده تقدیمت کنم 

خاطراتی که با ثبتش موندگار میشن و با مرورش لبخندی از رضایت به لبمون میاره

تو این مدت دوستای زیادی پیدا کردم خاله های عزیزی که دوست دارن وهمیشه در کنارمون بودن  با شادیمون شاد شدن وموقع دلگیرمون باعث آرامش

وبا گذاشتن کامنتها زیبا وبا احساسشون بهم نشون دادن که چقدر بزرگوارن چقدر با محبتن وچقدر مهربون چقدر دوسمون دارن و.....

دوستون دارم تمام شما عزیزانی که تو این 1سال کنارمون بودید وبهمون لطف داشتید

 دخترعزیزم این نوشته ها خاطرات من و تو و آقاهست با تمام آدمای زندگیمون تا تو ازتمام لحظه های ناب زندگیت واز تمام حسهای آدمایی که دوستت دارن باخبربشی.

 

دوست دارم زیباترین دختر دنیای مامان مینا

عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

شبنم
16 بهمن 92 22:33
مینای عزیزم سلام ثمین نازم انقدر خووب و دوست داشتنی هستی که همیشه دوست دارم بیام و به وبلاگت سر بزنم و مطالب جدیدت رو بخونم و لذت ببرم از اینهمه احساس و شور و شعفت امیدوارم تا سالیان سال پایدار باشی و با دلخوشی و تندرستی بیای و ما رو از احوالاتتون مطلع کنی دوست خوشگلم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام شبنم جون ممنونمخوبی از خودته عزیزم نظر لطفته خوشگلم مرسی از دعای خوبت که درحقم کردی گلم
حمید
17 بهمن 92 8:03
سلام آبجی مینا گل و مهربونم صبح سرد زمستونیت بخیر و خوشی آبجی خوبم ایام به کام به داداش سر بزن آبجی گلم ثمین جون را از طرفم ببوووووووووووووووووووووووووووووووس تبریک میگویم و برای شما و خانواده محترمتان روزهای خوب وخوشی را آرزو دارم به یاد داشته باشیم هر وقت دلتنگ شدیم به آسمان نگاه کنیم... کسی هست که عاشقانه ما را می نگرد و منتظر ماست، اشک های ما را پاک می کند و دست هایمان را صمیمانه می فشارد. ما را دوست دارد فقط به خاطر خودمون. و اگر باور داشته باشیم می بینیم ستاره ها هم با ما حرف می زنند، باور کنیم با او هرگز تنها نیستیم. فقط کافی است عاشقانه به آسمان نگاه کنیم...
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم آقا حمید متشکر بابت مهربوی ودعای خوبتون شرمنده خیلی درگیر بودم معذرت چشششششششششششششم حتما میرسم خدمتون سوگند جون خوبه مرسی متن زیبایی بود
اعظم
17 بهمن 92 14:03
سلام مینا جونم .مبارک باشه .یه سال گذشت امیدوارم همیه پاینده باشید و سالهای سال شاد
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم اعظم جون همچنین شما
مامان حدیثه سادات
17 بهمن 92 23:22
-------------((__ ))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))     ((__ __ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))    ((_ _ _____ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))   ((_ __╔═╗__ ___))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵)) ---((__ _ _╚═╝______ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵)) ((_ __ __ __ __ __ _____))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))  |__________________|_________________________|  |_____╔═╦═╗______|_╔═╦═╗__╔═╦═╗________|  |_____║║║║║______|_╠═╬═╣__╠═╬═╣________|  |_____║║║║║______|_╚═╩═╝__╚═╩═╝________|  |_____║║║║║______|_________________________| ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ هیچ میدونی خونه پر است با خاطرات زبیا من برات خونه ای آرزو ها رو آرزو کردم توش با عشق و محبت زندگی کنی دوست همیشه من
مامان ثمین سادات
پاسخ
زیبا وقشنگ بود ممنونم عزیزم
مامان حدیثه سادات
17 بهمن 92 23:22
یکساله شدن وبلاگت مبارک
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمعزیزم
مامان یاسمین
18 بهمن 92 12:52
چقدر ماشاالله نازه این دخترناز.خدا حفظش کنه..خدا خانواده شما رو هم حفظ کنه در کنار هم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
18 بهمن 92 22:39
سلام به مینا جونی و ثمین گلی. خوبید؟خوشید؟ یک سالگی وبلاگتون مبارک ایشاالا همیشه خاطرات خوب از دخملی توش ثبت شه و ماهم بخونیمو لذت ببریم. ببوس ثمین جونمو
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خوبیم مرسی انشاله متشکرم گلم
مامان زری ترانه
19 بهمن 92 9:49
مبارک باشه عزیزم یکسالگی وبلاگت . ایشا... همیشه همینجوری پر شور و نشاط باشی.
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
19 بهمن 92 9:50
مبارک باشه مینا جونم
مامان آناهیتا
19 بهمن 92 22:36
ای جونم مبارک خیلی عکسش ناز شده
مریم مامان یاسمین زهرا
20 بهمن 92 15:05
مبارکههههههههههههههه
هادی
20 بهمن 92 16:31
سلام .وب باحالی داری .میشه ادرس وبلاگم رو لینک کنی.تشکر.با نام فقط خنده
مامان ضحــــــــــــــا
21 بهمن 92 8:09
سلام مينا جون يكسالگي وبلاگتون مبارك ثمين جون خوبه؟؟ به به چه عكس خوشگلي خيلي ماهه اين ثمين جونه ما.خدا حفظش كنه. ميگم مينا جون واقعآ هنرمنديااااااااااااا خيلي قشنگ لباس ثمين جون رو دوختي.خودتون ياد گرفتين يا كلاس خياطي رفتين؟؟؟؟من هم خيلي دوست دارم ياد بگيرم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم ممنونم مرسی عزیزم لطف داری دوستم نه عزیزم کلاس نرفتم میام پیشتون عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 بهمن 92 0:27
سلام عزیزم خوبی واای این عکس خیلی نازه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 بهمن 92 0:28
یک سالگی وبلاگت مبارکه خانومی ما هم از این که کنارمون بودی خیلی خوشحالیم
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی زهرا جونم شما یکی از دوتان نازنین وهمیشگی من هستید که در همه حال کنارمون بودید وباعث خوشحالی واز تجربیات خوبتون استفاده کردم ممنونمممممممممممممممم
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:42
مبارکه خانومی الههههههههههههههههههی عزیزم عکس گل دخترمون خیلی نازه
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم عکساش واقعا زیبا شدن هنوز کلی رو فرصت نشده انتخاب کنم
مامان جوجه طلا
24 بهمن 92 23:14
تولد تولد تولدش مبارک. تبریک میگم عزیزم تولد سادات خانوم نازوووووووووو
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنون عزیزم
✿مامان علی خوشتیپ✿
28 بهمن 92 13:56
مبارکهههههههههههه...الهی 120 ساله بشه و خاطرات نوه و نتیجه تون هم اینجا بنویسید ببوسید پرنسس زیبارو رو محکــــــــــــــــــــــــــــــــم از رفم
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم از دعای خوبت انشاله
سمانه مامان ستایش
29 بهمن 92 2:39
سلام عزیزم،خوبی؟ثمین خوشگلم خوبه؟ شرمنده من زودتر نتونستم بیام،الان که اومدم اینجا چشمم افتاد به سن شمار وبلاگ و دیدم ثمین عزیزم 2ساله شده با تاخیر زیاد تولدتو تبریک میگم عزیز دلم،امیدوارم 120 ساله بشی گل نازم 1سالگی وبلاگتون هم مبارکامیدوارم همیشه خاطرات ثمین جون پر از شادی و خوشی باشه و تو این دفتر مجازی ثبت بشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم متشکر بابت مهربونیت ممنون از دعای خوبت عزیزم
سمانه مامان ستایش
29 بهمن 92 2:40
عکست خیییییلی ناز شده ثمین جونم