ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

تولد مامانی

1391/11/18 1:11
939 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

اولین تولدم بعدازمامان شدن

خدایا ازت ممنونم که ثمین این فرشته کوچیک بهمون هدیه کردی

مادرانگی را
هر روز با ثمینم آغاز میکنم...

و هر روز این احساس زیبا با من رشد میکند...

زیبای کوچکم

آنقدر خالص است که هر بار صدایش میزنم بند بند وجودم به لرزه می افتد..

چه افتخاریست مادر این فرشته بودن...

آن لحظه که صورتش را میبوسم بهترین پاسخ عاشقانه را میگیرم،دیگر مرا خیالی
نیست...

ثمینم!!!

همه بازی های کودکی ات را دوست دارم،و هر روز حس بزرگ شدنت را با لذتی آمیخته با ترس ، لمس میکنم...

نمی خواهم آرزو کنم ای کاش به اندازه آغوشم بماندی...

چرا که من با هر تار موی تو که رشد میکند ، اوج میگیرم!!!

لذت دیدن قد برافراشتن تو به تنگ شدن آغوشم می ارزد...

دوستت دارم فرشته کوچولوی من   

1391/01/31

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
17 بهمن 91 23:53
سلام
اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/


حتما وباکمال میل عزیزم